Readers, please email for inquiries. I rarely respond through comments. Thank you: nadhirah_sainuri@yahoo.co.uk

Friday, July 31, 2009

Nikah 31 JuLai 09

ALhamduLiLLah semuanya berjaLan Lancar.
SekaLi Lafaz.
Sah bergeLar isteri kepada Nazaruddin.

Saya tak dapat menguLas panjang.
Buat masa ni, tengok gambar je duLu k.
Semua ni dari kamera Kak Biena (kakak kepada AidaLina)
Gambar di snap oLeh AidaLina.

Terima kasih untuk MAK (Anisah AbduL Samad). Orang yang paLing banyak berfikir & buang duit untuk buat majLis sempurna. Abah (Sainuri Hj. Yahmin). Orang yang sanggup menjadi waLi menikahkan anaknya sendiri. Abu Ubaidah, Ahmad Farid & NuruL Iffah (my sibLings). Orang yang mengikut arahan dengan baik sekaLi. Bukan senang nak suruh-suruh dorangni kaLau hari biasa. Hehe. Fairuz As-Saadah Hj SuLaiman & Siti Fatimah LaiLatuL Qadrina: Geng karas! Orang yang meLengkapkan persediaan yang tak nampak dek mata kasar. U've been a BIG heLp. FadiLLah (mak andam terjun yang menguruskan step-step terakhir pemakaian pengantin saya) & kepada SEMUA yang toLong itu ini. TerLaLu ramai!

Esok masih banyak kerja kita kena buat.
Chayyo2!!






Doakan kebahagiaan kami

16 comments:

fa-aja-aja said...

kak nadh,,sy tak percaya..tp gembira..saya doakan bahagia sampai ke syurga.

Azyy said...

Puan Nadhirah Sainuri,

Alhamdulillah, TAHNIAH!!
Lawanye dia. hehehe
Semoga kamu berdua Bahagia but selama-lamanya ^_^..

p/s: jelesnya saya Nad~ hehehe

Izwan Gouchi said...

alhamdulillah..
tahniah2x..
semoga kekal ke akhir hayat dan semoga bahagia ke akhirat..
semoga dapat melahirkan generasi pemimpin yang comel2 gitu..
huhuhu..
semoga masjid indah yang di bina ini akan mendapat keberkatan dari Allah SWT..
amiin.

usher said...

Akhirnya.. Selesai semua. Saya doakan kebahagiaan kepada kak nad dan husband tercinta..Amin

omey83 said...

Tahniah. Simple tapi sungguh sweet :)

Mr & Mrs Naza said...

ipa: percayaLah~ (versi CT NUrhaLiza)

Azy: ameeeennn~ tak Lama Lagi, sampaiLah turn kau. mesti bgtau awaL2 supaya senang tempah tiket.

izwan: ameeennn~ thanks for your do'a

usher: tak Lengkap! hasyir tak datang.

Omey: thanks awak~

AiFA Cho-CHang said...

congrats k nadh... cntik nye baju tu.. sweet je..

*mo0ney_seLamaH* said...

congrats!

Mr & Mrs Naza said...

AiFA Cho-CHang: U're next!!

*mo0ney_seLamaH*: yeah!~

Mr.and Mss Naza said...

salam..terima kasih kepada semua sahabat yang mendoakan kebahagiaan rumahtangga kami dunia dan akhirat.salam sayang daripada kami berdua..wsalam.

Sazaryna_mrasit said...

Puan Nadh,
Tahniah & Semoga berbahagia selalu k...
Maaf x dtg time kawin..Kad ada sampai..tp sy punya blood pressure tinggi hari jumaat tu...sgt2 dan sampai di tahan sbb tkut effect dgn baby...tapi alhamdulilah skg semua ok....

N mau ckp juga ni! wah cantik Sgt!!!!! n kaler dah agak mesti ada pink tu! Comel!!! ni betul2 pasangan yg bagai pinang di belah dua... :)

Mr & Mrs Naza said...

Thanks Loni.
u noe wat? takda sorang pun staf PPI datang.. sedih giLa ni...

Sazaryna_mrasit said...

Puan Nadh,
ah ya ba???!!

Tuari saya ada tanya Azie (by SMS), dia pegi ka nda, tp ndak dia jwb... ko ada jemput dorg la kan?

pastu hari sabtu tu,Saya suruh husband saya pegi sorang, dia malu... ndak mau dia sorang2..dia ckp nanti dia ndak kenal sepa2..haha! saya try call pakcik saya Johaidi di pendaftar tu, kira mau kirim sumting dgn dia sbb saya rasa msti dia p sana ikut Dayang..tp number fon dia tu baliikkk2 tukar! susah betul mau cari..

Ala Nadh.. saya pun kecil hati juga tym saya kawin...bukan diorang ada dtg juga..koe ja ada dtg dgn Motinius..sedangkan time azie kawin sanggup saya rush p sana malam n ndak tau tempat lg (ek eh..mengungkit!!) biar la ba..tetap juga meriah kan majlis kita.......tu la saya rasa bersalah ndak dpt datang..Ampun Nadh............. (tapi Puan Nadh memang santik!!! kaler pun lembut sejukkan hati)

Sazaryna_mrasit said...

oh mau tambah lagi...

Sure ramai jeles kan tinguk gmbr ni..terutama zezaka2 di luar sana......hihihi..Nadhirah Hj. Sainuri kini sah 100% milik orang!

Sazaryna_mrasit said...

Salam Nadh~
Wah! meriah betul majlis di KB..sorry la ndak sempat tgu pengantin tiba..dlm jam 10 lebih sy sampai..pulang 12 lebih..masa tidak mengizinkan...husband saya keja petang..sedangkan saya mau ba tgok tu banyak2 kuda (teruja dgr MC ckp diiringi sangat2 byk kuda)..mau tgu tp ndak dpt..time pulang sebelum limpas sempadan KB sengaja kami slow2 manatau sempat tngok..tp ndak jg...

Apapun, thanks dgn penyambut tetamu yang ramah dan mesra..selesa sgt dgn layanan diorang..n penghawa dingin di dewan cukup untuk mengeringkan peluh saya...makanan pun OK! BTC pula kan...

Last, ada juga c Azie dtg dgn dorg aidy n uganu kan..hehe...actually kemarin Azie call mau bawa jln sama2..kebetulan mmg saya mau pegi so ok la...tp dgn syarat dia ckp dia mau suprise kan kau sbb kau bersedih..heheheheh...jgn lg sedih Nadh...hehe..saya pun syukur jg dulu ada kau dgn family Motinius...

Bah..ni mcm surat sdh..ndak ngam di bahagian comment,,hehe

Daaaa...

Mr & Mrs Naza said...

ahahahahah
giLa panjang2 kau tuLis Loni. haha
iya hepi saya tengok dorang datang!!!! weeeeehuuuuuuu~

nda suda saya sedih2. surprise giLa! makasih ah datang~